Найбільш актуальне питання на даний час для громадян - державна реєстрація права власності на земельну ділянку, а тому начальник Сквирського районного управління юстиції надає роз’яснення щодо державної реєстрації та переліку документів, необхідних для проведення державної реєстрації права власності на земельну ділянку
Для державної реєстрації права власності на земельну ділянку необхідно подати до реєстраційної служби Сквирського районного управління юстиції наступні документи:
витяг з Державного земельного кадастру (ДЗК);
заяву про реєстрацію права власності на земельну ділянку;
- копію та оригінал паспорту заявника;
- копію та оригінал ідентифікаційного номеру;
- підтвердження оплати за видачу витягу з Державного реєстру прав (120 грн.);
- підтвердження оплати держмита (119 грн.);
- документ - підстава виникнення права на ділянку (договір купівлі-продажу (дарування, міни), рішення суду, свідоцтво на спадщину, рішення, тощо);
- довіреність, якщо документи подаються представником (нотаріально засвідчена, якщо від фізичної особи);
- оригінал та копію паспорту, ідентифікаційного номеру представника, якщо документи подаються представником.
Строк розгляду поданих державному реєстратору документів складає 5, в окремих випадках 14 робочих днів. Зі спливом вказаного строку від державного реєстратора можна буде отримати один з таких документів:
- витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень ;
- свідоцтво з Державного реєстру прав (тільки для новосформованих земельних ділянок, які надавались на підставі рішення місцевої ради/розпорядження держадміністрації/наказу обласного управління Держземагентства або заяви власника, в разі зміни цільового призначення чи поділу земельної ділянки);
- відмову в реєстрації прав, у випадку наявності формальних недоліків.
Після реєстрації свого права в реєстраційній службі Сквирського районного управління юстиції, ви станете повноправним власником ділянки та зможете розпорядитись нею за власним рішенням (в тому числі, продати, подарувати, обміняти, тощо).
|