Про внесення змін до рішення виконавчого комітету
міської ради від 23.02.2016 №71/08 «Про затвердження
графіку прийому фізичних та юридичних осіб відділом
державної реєстрації Сквирської міської ради Київської області»
Відповідно до п.п.9 п. а, п. п. 4 п. б ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Закону України «Про захист прав споживачів», заслухавши начальника відділу державної реєстрації Сквирської міської ради Яремко М.В., що за період з 09.03.2016 – 31.03.2016 року відділом державної реєстрації Сквирської міської ради було прийнято 146 заяв на проведення державної реєстрації прав та їх обтяжень. В результаті прийнятих заяв державними реєстраторами було проведено 641 дію в державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень. У зв’язку з великою кількістю звернень громадян та завантаженістю при прийомі та формуванні справ, виконавчий комітет Сквирської міської ради
В И Р І Ш И В :
1. Внести зміни до п.1 рішення виконавчого комітету міської ради від 23.02.2016 №71/08 «Про затвердження графіку прийому фізичних та юридичних осіб відділом державної реєстрації Сквирської міської ради Київської області», а саме: змінити «П’ятниця - прийом документів від юридичних осіб» на «П’ятниця – архівний день».
2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Палієнка С.І.
Голова виконкому В.А. Скочко
Погоджено:
Перший заступник міського голови О.В.Гнатюк
Керуюча справами виконкому М.М.Іщенко
Юрист міської ради В.Є.Ткаченко
Начальник відділу бухгалтерського обліку
та кадрової роботи – головний бухгалтер М.В.Тернова
Виконавець:
Начальник відділу державної реєстрації
Сквирської міської ради М.В.Яремко
|