. Про оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад - 11 Січня 2016 - Офіційний сайт Сквирської міської ради


Четвер, 21.11.2024, 21:02
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Категорії розділу
Новини Сквирська міська рада [151]
Новини міста [130]
Новини КП "Сквирське комунальне господарство" [34]
Повідомлення Районного сектору головного управління державної служби надзвичайних ситуацій [78]
Новини пенсійного фонду України у Сквирському районі [17]

Статистика

Онлайн всього: 11
Гостей: 11
Користувачів: 0

Реклама

Головна » 2016 » Січень » 11 » Про оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад
15:01
Про оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад

Сквирськкий міський голова

Розпорядження

від 06 січня 2016 року   №3-КП/1

Про оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад

 

Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до статті 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування в Україні» від 7 червня 2001 року №2493-III, до статті 15 Закону України «Про державну службу» від 16.12.1993 року № 3723-ХІІ, та вимог постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002р. № 169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців»:

  1. Оголосити конкурс на заміщення вакантних посад:

-     начальника відділу державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради;

-     заступника начальника відділу з питань державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради – спеціаліста.

  1. Вимоги до претендентів:
  • громадянин України;
  • вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста за відповідним напрямком професійного спрямування (будiвництво та архітектура, землекористування або право);
  • стаж роботи за фахом на службi в органах мiсцевого самоврядування та/або державнiй службi не менш як три роки або спеціалістом за відповідним напрямком професійного спрямування не менш як три роки;
  • досконале володіння державною мовою;
  • знання законів, нормативно-правових актів з питань будівництва, архітектури, та діяльності місцевого самоврядування, діловодство
  • вміння працювати на комп’ютері з відповідними програмними засобами.

Перелік документів: заява про допуск до конкурсу, в якій зазначається, що заявник ознайомлений із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та її проходження; заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками; автобіографія; копія паспорта (1, 2, 11); копія ідентифікаційного номера; копія документів про освіту; декларація про доходи за 2015 рік; медична довідка про стан здоров’я за формою, затвердженою МОЗ; копія військового квитка (для військовозобов’язаних); довідка про допуск до державної таємниці (у разі його наявності); дві фотокартки розміром 4х6 см.

До документів можна подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення у «Віснику Сквирщини» за адресою: м.Сквира, вул.Богачевського, 28, Сквирська міська рада.

Конкурс проводиться у формі іспиту.

Телефон для довідок: 5-36-95.

  1. Першому заступнику міського голови Гнатюку О.В. подати повідомлення про оголошення конкурсу для опублікування в районну газету «Вісник Сквирщина» та на офіційний сайт Сквирської міської ради.
  2. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника міського голови Гнатюка О.В.

 

Міський голова                                                                   В.А.Скочко

 

# Сквира

Сквирський міський голова

Розпорядження 

 

Від 22 грудня 2015 року

135-КП/1

 

 

Про затвердження Порядку проведення іспиту кандидатів

на заміщення вакантних посад посадових осіб

місцевого самоврядування в Сквирській міській раді

та Порядку проведення конкурсу на заміщення

вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування

в Сквирській міській раді

 

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну службу», «Про запобігання корупції», постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 № 169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців» та з метою об’єктивної оцінки знань та здібностей кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування.

 

1.     Затвердити Порядок проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування в Сквирській міській раді (Додаток 1).

2.     Затвердити Порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування в Сквирській міській раді (Додаток 2).

 

 

Міський голова                                                           В.А.Скочко

 

 

ПОГОДЖЕНО:

Перший заступник

міського голови                                                            О.В.Гнатюк

 

Керуючий справами (секретар)

виконавчого комітету                                                  М.М.Іщенко

 

Начальник відділу бухгалтерського обліку

та кадрової роботи – головний бухгалтер                           М.В.Тернова

 

 

Додаток 1

до розпорядження

міського голови

від 22 грудня 2015 року №135-КП/1

П О Р Я Д О К

проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних

посад посадових осіб місцевого самоврядування

в Сквирській міській раді

I. Загальні положення

1.1. Порядок проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування в Сквирській міській раді розроблено з урахуванням Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року №169 (із змінами).

Порядок визначає правові та організаційні засади проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування в Сквирській міській раді.

1.2. Порядок, зміни та доповнення до нього затверджуються розпорядження Сквирського міського голови.

1.3. Мета проведення іспиту - об'єктивна оцінка знань та здібностей кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування в Сквирській міській раді (далі - кандидати).

1.4. Іспит проводиться конкурсною комісією Сквирської міської ради, утвореною у встановленому порядку, персональний склад якої затверджується розпорядженням міського голови.

Іспит кандидатів на заміщення вакантних посад проводиться конкурсною комісією Сквирської міської ради.

1.5. Іспит проходять кандидати на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування, документи яких відповідають установленим вимогам щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування, передбаченим для кандидатів на посади посадових осіб місцевого самоврядування.

Особи, документи яких не відповідають установленим вимогам, за рішенням голови конкурсної комісії до іспиту не допускаються, про що їм з відповідним обґрунтуванням повідомляється секретарем конкурсної комісії.

Якщо кандидат наполягає на участі в іспиті за даних обставин, він допускається до іспиту, а остаточне рішення приймає конкурсна комісія.

Кандидати, які подали недостовірні відомості, до участі в конкурсі не допускаються.

1.6. Об'єктивність проведення іспиту забезпечується рівними умовами (тривалість іспиту, зміст та кількість питань, підрахунок результатів тощо) та відкритістю інформації про них, єдиними критеріями оцінки знань та здібностей.

1.7. Проведення іспиту для кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування передбачає перевірку та оцінку їх знань Конституції України, Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень вакантних посад.

1.8. Відповідальність за організацію проведення іспиту несе голова конкурсної комісії Сквирської міської ради.

1.9. Організація підготовки та проведення іспиту покладається на секретаря конкурсної комісії або на працівника, який веде кадрову роботу (далі - відділ бухгалтерського обліку та кадрової роботи).

 

II. Переліки питань для іспиту та формування екзаменаційних білетів

2.1. До переліку питань (додаток 1 до Порядку) для іспиту входять:

2.1.1.       Питання 1-4 в екзаменаційних білетах мають містити питання для перевірки знання Конституції України, Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні»  та «Про запобігання корупції».

2.1.2.       Питання 5 відбирається з переліку питань на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень вакантної посади.

2.2. Переліки питань, зазначені у пункті 2.1.2. цього Порядку мають бути актуальними, ґрунтуватися на чинних нормативно-правових актах, при потребі щорічно уточнюються в грудні року, який минає.

2.3. Переліки питань для іспиту публікуються на офіційній Інтернет сторінці Сквирської міської ради.

2.4. Складання іспиту проводиться за екзаменаційними білетами. Кількість білетів має бути не менше 15.

2.5. Екзаменаційні білети формуються за формою, наведеною у додатку 2 до Порядку, та затверджуються головою конкурсної комісії.

2.6. Зміни до затверджених екзаменаційних білетів вносяться після затвердження у встановленому порядку змін до переліків питань при зміні положень Конституції України, законів України, інших нормативних актів, які регламентують діяльність Сквирської міської ради.

2.7. Екзаменаційні білети зберігаються у керуючого справами Сквирської міської ради.

2.8. Процедура іспиту складається з трьох етапів:

-  організаційна підготовка до іспиту;

-  складання іспиту;

-  оцінювання та підбиття підсумків іспиту.

 

III. Організація підготовки до іспиту

3.1. Організація підготовки до іспиту починається з моменту оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування Сквирської міської ради.

3.2. Відділ бухгалтерського обліку та кадрової роботи за погодженням з головою конкурсної комісії визначає дату проведення іспиту та повідомляє кандидатів про місце і час його проведення.

3.3. Члени конкурсної комісії, у кількості не менше трьох осіб, які повинні бути присутні під час підготовки письмових відповідей на запитання екзаменаційного білета, визначаються головою конкурсної комісії за день до проведення іспиту. До їх складу обов'язково включається секретар конкурсної комісії.

3.4. У день проведення іспиту секретар конкурсної комісії проводить реєстрацію кандидатів, які з'явились, у приміщенні, де буде проводитись іспит, у відомості, форма якої наведена у додатку 3 до Порядку.

3.5. У приміщенні, де проводиться іспит, мають право бути присутніми члени конкурсної комісії, визначені головою конкурсної комісії (п.3.3. цього Порядку), секретар конкурсної комісії та кандидати.

До початку іспиту секретар конкурсної комісії інформує присутніх про тривалість та процедуру складання іспиту, час інформування про результати іспиту, відповідає на запитання кандидатів з цих питань. Секретар повинен упевнитися, що всі кандидати зрозуміли умови іспиту, в іншому випадку - надати додаткові пояснення. У разі виникнення спірних питань, вони мають бути розв'язані головою конкурсної комісії.

3.6. Перед початком іспиту члени конкурсної комісії, які присутні на іспиті, у присутності кандидатів розкривають конверт із екзаменаційними білетами, перевіряють їх комплектацію і придатність для використання та розкладають їх на столі перед собою так, щоб візуально не можна було визначити їх зміст.

 

IV. Складання іспиту

4.1. Іспит складається одночасно кандидатами на заміщення однієї вакантної посади. У разі невеликої кількості кандидатів та за наявності відповідних умов, іспит може проводитися одночасно на заміщення декількох вакантних посад.

4.2. Іспит проводиться в приміщенні Сквирської міської ради, яке визначає голова конкурсної комісії.

4.3. О годині, на яку призначений іспит, секретар конкурсної комісії оголошує про початок іспиту і запрошує кандидатів вибрати екзаменаційні білети. Якщо в одному приміщенні проводиться іспит на заміщення різних вакантних посад, то спочатку вибирають білети кандидати, які претендують на одну вакантну посаду, а потім кандидати, які претендують на іншу вакантну посаду. Черговість груп для цього визначається секретарем конкурсної комісії. Після оголошення про початок іспиту кандидати не повинні залишати приміщення, в якому складається іспит, до його закінчення. Кандидат, який достроково закінчив роботу над відповіддю, здає свою роботу конкурсній комісії та за згодою конкурсної комісії може залишити приміщення для іспиту.

4.4. Кандидат за чергою вибирає екзаменаційний білет, називає номер білета, який він взяв. У відомості видачі екзаменаційних білетів зазначається прізвище, ініціали кандидата, номер білета.

4.5. Після вибору екзаменаційного білета кандидату видаються аркуші з печаткою Сквирської міської ради у кількості, необхідній для запису відповідей на питання білета. Кількість виданих аркушів зазначається у відомості видачі білетів. При потребі, на прохання кандидата, йому можуть бути видані додаткові аркуші, про що робиться запис у відомості, форма якої наведена у додатку 3 до Порядку.

4.6. Іспит складається письмово, державною мовою.

4.7. Перед початком викладу відповідей на питання екзаменаційного білета кандидат здійснює на кожному аркуші з печаткою Сквирської міської ради, який використовує, такі записи:

у верхній частині праворуч від печатки - прізвище, ім'я, по батькові кандидата, номер білета.

Після цього зазначаються номер питання, його зміст згідно з білетом та дається відповідь на запитання.

Після завершення підготовки відповідей кандидат нумерує всі сторінки використаних аркушів і на останньому робить запис  такого змісту: „Відповіді на запитання білета № _____ викладені мною на _____ сторінках”.

Під цим записом ставиться підпис кандидата та дата складання іспиту.

4.8. Під час іспиту кандидати не мають права користуватися будь-якою літературою, технікою у т.ч. матеріалами, підготовленими завчасно, використовувати аркуші без печатки, спілкуватися між собою та іншими особами, присутніми у приміщенні.

Порушення цього порядку може розглядатися конкурсною комісією як підстава для визнання кандидата таким, що не склав іспит.

Члени конкурсної комісії не мають права надавати консультації, роз'яснення кандидатам щодо відповідей на запитання екзаменаційного білета.

4.9. Загальний час для підготовки відповіді на екзаменаційний білет становить 60 хвилин.

По закінченню відведеного для іспиту часу секретар конкурсної комісії оголошує кандидатам про необхідність здати свої письмові роботи та  повідомляє їм час і місце ознайомлення з результатами іспиту.

Члени конкурсної комісії приймають екзаменаційні білети, звіряють  відповідність записів про номер білета, кількість сторінок, на яких здійснено відповіді, з фактичною їх кількістю, кількість виданих чистих аркушів із печатками з повернутими.

Секретар конкурсної комісії заносить ці дані у відомість видачі білетів.  При прийманні відповідей також звіряється відповідність питань, зазначених у білеті, з питаннями, зазначеними на аркушах відповідей.

 

V. Оцінювання та підбиття підсумків іспиту

5.1. Перевірка відповідей кандидатів та їх оцінювання проводиться у день іспиту на засіданні конкурсної комісії, яке скликається головою конкурсної комісії одразу по закінченню часу, відведеного на складання іспиту.

5.2. Для оцінки знань кандидатів використовується п'ятибальна система за кожне окреме питання, бали отримані за кожне питання додаються для визначення загальної кількості балів.

П'ять балів виставляється кандидатам, які виявили глибокі знання Конституції України, Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про запобігання корупції», та успішно справилися із запитаннями на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень вакантної посади.

Чотири бала виставляється кандидатам, які виявили повні знання Конституції України, Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про запобігання корупції», достатньо володіють знаннями законодавства з урахуванням специфіки вакантної посади.

Три бала виставляється кандидатам, які виявили розуміння поставлених питань в обсязі, достатньому для подальшої роботи.

Два бала виставляється кандидатам, які розуміють основні поняття   нормативно-правових актів, але в процесі відповіді допустили значну кількість помилок.

Один бал виставляється кандидатам, які не відповіли на питання у встановлений строк або відповіли неправильно.

5.3. Після ознайомлення з письмовими відповідями, члени конкурсної комісії відповідно до пункту 5.2. цього Порядку оцінюють їх. Голова конкурсної комісії виносить на розгляд членів комісії відповіді кандидатів у черговості, згідно з якою кандидати отримували екзаменаційні білети.

Члени конкурсної комісії приймають спільне рішення щодо оцінки кожної відповіді на кожне питання екзаменаційного білета шляхом голосування. У разі, якщо різні пропозиції щодо оцінки відповіді набрали однакову кількість голосів, перевага віддається пропозиції, за яку проголосував, голова конкурсної комісії.

5.4. Оцінка відповіді на кожне питання проставляється секретарем конкурсної комісії чорнилом на аркуші з відповідями кандидата.

Під оцінками ставлять підписи голова та секретар комісії, вказується дата проведення засідання комісії.

5.5. Підбиття підсумків іспиту здійснюється конкурсною комісією шляхом додавання балів за кожне питання і занесення загальної суми балів в екзаменаційну відомість встановленої форми (додаток 4). Секретар конкурсної комісії оголошує загальну суму балів, яку набрав кандидат, і заносить її в екзаменаційну відомість.

5.6. Про результати іспиту секретар конкурсної комісії під підпис ознайомлює кандидатів наступного дня після завершення засідання конкурсної комісії у визначений для цього час.

5.7. Кандидати, які набрали загальну суму балів, що не є нижчою  50 відсотків від максимальної суми балів, яка може бути виставлена при наданні відповідей, вважаються такими, що успішно склали іспит. Кандидати, які набрали менше  50 відсотків від максимальної суми балів, вважаються такими, що не склали іспит.

5.8. Кандидати, які не склали іспит, не можуть бути рекомендовані конкурсною комісією для призначення на посаду.

5.9. Результати іспиту можуть бути оскаржені у порядку, передбаченому для оскарження рішень конкурсної комісії.

5.10.        Аркуші з відповідями кандидатів зберігаються разом з іншими матеріалами та документами конкурсної комісії у кадровій службі відповідно до вимог чинного законодавства. Строк зберігання документів, пов'язаних із проведенням іспиту, визначається у встановленому порядку.

 

Перший заступник

міського голови                                                 О.В.Гнатюк

 

Додаток 1

до Порядку

 

Перелік питань

на перевірку знання Конституції України,

Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про запобігання корупції»

 

I.   1-е питання на перевірку знання Конституції України.

1.   Основні розділи Конституції України.

2.   Основні риси Української держави за Конституцією України (статті 1, 2).

3.   Форма правління в Україні (стаття 5).

4.   Визнання найвищої соціальної цінності України (стаття 3).

5.   Конституційний статус державної мови та мов національних меншин України (стаття 10).

6.   Об'єкти права власності Українського народу (статті 13, 14).

7.   Найважливіші функції держави (стаття 17).

8.   Державні символи України (стаття 20).

9.   Конституційне право на працю (стаття 43).

10. Конституційне право на освіту (стаття 53).

11. Конституційне право на соціальний захист (стаття 46).

12. Конституційне право на охорону здоров'я (стаття 49).

13. Обов'язки громадянина України (статті 65 - 68).

14. Право громадянина України на вибори (стаття 70).

15. Повноваження Верховної Ради України (стаття 85).

 

ІІ.  2-ге питання на перевірку знання Закону України «Про державну службу».

1.   Поняття державної служби, державного службовця і посади за Законом України «Про державну службу» (статті 1, 2).

2.   Право на державну службу (стаття 4).

3.   Основні принципи державної служби (стаття 3).

4.   Основні напрями державної політики у сфері державної служби (стаття 6).

5.   Основні обов'язки державних службовців (стаття 10).

6.   Основні права державних службовців (стаття 11).

7.   Обмеження, пов'язані з прийняттям на державну службу та її проходженням (статті 12, 16).

8.   Особливості дисциплінарної відповідальності державних службовців (стаття 14).

9.   Присяга державних службовців (стаття 17).

10. Відсторонення державного службовця від виконання повноважень за посадою (стаття 22).

11. Класифікація посад та ранги державних службовців (статті 25, 26).

12. Прийняття на посаду державного службовця; випробування при прийнятті на державну службу; стажування державних службовців (статті 15, 18, 19).

13. Просування по службі державного службовця (стаття 27).

14. Кадровий резерв державної служби (стаття 28).

15. Підстави припинення державної служби (стаття 30).

 

III. Питання на перевірку знання Закону України        «Про запобігання корупції»

1.   Визначення термінів: пряме підпорядкування, близькі особи, корупційне правопорушення, корупція, потенційний конфлікт інтересів, реальний конфлікт інтересів (стаття 1).

2.   Суб’єкти, на яких поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції» (стаття 3).

3.   Статус та склад Національного агентства з питань запобігання корупції (статті 4, 5).

4.   Повноваження Національного агентства з питань запобігання корупції (стаття 11).

5.   Права Національного агентства з питань запобігання корупції  (стаття 12).

6.   Контроль за діяльністю Національного агентства з питань запобігання корупції (стаття 14).

7.   Національна доповідь щодо реалізації засад антикорупційної політики (стаття 20).

8.   Обмеження щодо використання службових повноважень чи свого становища та одержання подарунків (статті 2223).

9.   Обмеження щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності та обмеження спільної роботи близьких осіб (статті 2527).

10. Запобігання та врегулювання конфлікту інтересів (стаття 28).

11. Заходи зовнішнього та самостійного врегулювання конфлікту інтересів (стаття 29).

12. Запобігання конфлікту інтересів у зв’язку з наявністю в особи підприємств чи корпоративних прав (стаття 36).

13. Вимоги до поведінки осіб (стаття 37).

14. Подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (стаття 45).

15. Встановлення своєчасності подання декларації та повна перевірка декларації (статті 49,50).

16. Моніторинг способу життя суб’єктів декларування (стаття 51).

17. Державний захист осіб, які надають допомогу в запобіганні і протидії корупції (стаття 53).

18. Заборона на одержання пільг, послуг і майна органами державної влади та органами місцевого самоврядування (стаття 54).

19. Антикорупційна експертиза (стаття 55).

20. Спеціальна перевірка (стаття 56).

21. Загальні засади запобігання корупції у діяльності юридичної особи (стаття 61).

22. Відповідальність за корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (стаття 65).

 

IV.    4-те питання на перевірку знання Закону України  «Про місцеве самоврядування в Україні».

  1. Поняття та система місцевого самоврядування? (стаття 2, 5)
  2. Форми добровільного об’єднання та органи самоорганізації населення. (стаття 14, 15)
  3. Законодавство про місцеве самоврядування.
  4. Загальна та виключна компетенція сільських, селищних, міських рад. (стаття 25)
  5. Повноваження виконавчих органів сільських. селищних, міських рад у сфері соціально-економічного і культурного розвитку, планування  та обліку.
  6. Повноваження виконавчих органів сільських. селищних, міських рад у  галузі бюджету , фінансів і цін.
  7. Повноваження виконавчих органів сільських. селищних, міських рад щодо управління комунальною власністю
  8. Повноваження виконавчих органів сільських. селищних, міських рад в галузі житлово-комунального господарства, побутового, торгівельного обслуговування, громадського харчування, транспорту і зв’язку.
  9. Повноваження виконавчих органів сільських. селищних, міських рад у сфері регулювання земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища.
  10. Повноваження виконавчих органів сільських. селищних, міських рад у галузі будівництва.
  11. Повноваження сільського, селищного, міського голови.
  12. Порядок формування рад
  13. Сесія ради
  14. Секретар сільської, селищної, міської ради
  15. Депутат ради

 

V.      5-те питання для проведення конкурсу на заміщення вакантних посад, що передбачають спеціальні знання.

  1. Розгляд звернень, скарг та пропозицій громадян.
  2. Місцеві податки та збори: види та порядок встановлення.
  3. Порядок звернення до суду (загальної юрисдикції та господарського).
  4. Надання житлових приміщень: види житлових приміщень, порядок надання.
  5. Адміністративна комісія при виконавчому комітеті міської ради: повноваження, склад, діяльність.
  6. Представництво в судовому процесі.
  7. Органи опіки та піклування: повноваження, склад.
  8. Благоустрій населених пунктів.
  9. Порядок оформлення у власність земельних ділянок.
  10. Порядок надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування.
  11.  Пред’явлення позову.
  12.  Форма і зміст позовної заяви
  13.  Визначення та обчислення строків.
  14.  Стадії судового розгляду.
  15.  Укладення, зміна і розірвання договорів.
  16. Які органи уповноважені розглядати справи про правопорушення у сфері містобудування?
  17. Який органа накладає штраф від імені інспекції державного архітектурно-будівельного контролю, яким документом він оформляється та яким органом може бути оскаржено рішення про накладання штрафу?
  18. Який орган контролює виконання приписів про усунення допущених порушень у сфері містобудування?
  19. Які основні функції відділу державного архітектурно-будівельного контролю міської ради?
  20. Яка відповідальність передбачена законодавством за проведення будівельних робіт без дозволу на їх виконання?
  21. Яка відповідальність передбачена законодавством за виконання будівельних робіт, що не відповідають державним стандартам, нормам і правилам або проектним рішенням?
  22. Види містобудівної документації.
  23. Категорії складності об’єктів будівництва.
  24. Завдання та організаційна структура державного архітектурно-будівельного контролю.
  25. Виконання підготовчих та будівельних робіт. Які документи посвідчують право виконання таких робіт, порядок їх отримання, декларування та повідомлення .
  26. Основні види правопорушень у сфері містобудування, визначені Законом України «Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності».
  27. Порядок накладення та стягнення штрафів за правопорушення у сфері містобудування.
  28. Яким документом визначається право забудовника на виконання будівельних робіт та яким органом влади він видається ?
  29. Перелік документів, які необхідно надати для отримання дозволу на виконання будівельних робіт ?
  30. Визначення поняття самочинного будівництва.
Категорія: Новини Сквирська міська рада | Переглядів: 625 | Додав: Волоконська | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Пошук

Календар
«  Січень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Архів записів

Друзі сайту
  • Київська обласна рада
  • Сайт Відділу освіти Сквирської РДА
  • Сквирська районна державна адміністрація
  • Пенсійний фонд України у Сквирському районі

  • Copyright MyCorp © 2024